طبقه بندی علایم صنعتی و تجاری
نوشته شده توسط : ali

فصل اول: محصولات در صنعت شیمیایی

1- محصولات شیمیایی که در صنایع و علوم و عکاسی (فتوگرافی)، مواد آب دادن فلزات و ترکیبات شیکیایی جهت جوشکاری، محصولات شیمیایی جهت حفظ مواد غذایی، مواد دباغی، کشاورزی و پرورش نباتات و جنگلبانی، ترکیبات آتش نشانی، مواد چسب دار برای صنای و کود طبیعی و مصنوعی، استعمال می‏شود.

2- لاک و مواد ضد زنگ زدگی و جلوگیری از فاسد شدن چوب، مواد رنگی، مواد اکاله، رنگ، روغن جلا، صمغ، فلزات به شکل ورق و گرد به منظور نقاشی، تزیین و آرایش.

3- ترکیبات به منظور سفید کردن و سایر موارد که برای شستشو استفاده می‏شود. ترکیباتی که به منظور تمیز کردن و براق نمودن، لکه گیری، گرفتن چربی، ساییدن و صیقل دادن کاربرد دارند. صابون عطریات، مواد آرایشی، محلولهای موی سر و گرد، روغن اسانس و خمیر دندان.

4- انواع روغن و چربی‎ها‏ی صنعتی (به استثنای چربیهای خوراکی و روغن اسانس)، انواع سوخت (از جمله بنزین) و مواد روشنایی، شمع، شمع مومی، گچی، روغن ماشین، ترکیبات گردگیر و جاذب، شمع کوچک (شب سوز) فتیله.

5- مواد خوراکی و آشامیدنی مخصوص بیماران و کودکان مشمع و لوازم جراحت بندی، مواد دارویی و بیطاری و بهداشتی، لوازم پر کردن دندان، موم دندان سازی، مواد ضد عفونی کردن ترکیبات برای از بین بردن علف‎ها‏ی هرز، حشرات و حیوانات موذی.

فصل دوم: آلیاژهای و انواع مصنوعات فلزی

1- فلزات عادی اعم از تهیه نشده و نیمه تهیه شده و ترکیبات آن‎ها‏ از قبیل لنگر، لوازم ساختمانی به شکل ورق و ریخته شده، سندان، زنگ و ناقوس، صندوق و صندوقچه آهنی، گلوله‎ها‏ی فولادی، نعل اسب، مواد معدنی، میخ و پیچ، ریل و سایر لوازم جهت راه آهن، زنجیر (به استثنای زنجیر‎ها‏ی وسایل نقلیه)، کابل و سیم و مفتول (غیر برقی)، قفل و بست و بند لوله‎ها‏ی فلزی و سایر مصنوعاتی که که از فلزات گرانبها ساخته نشده که در هیچ طبقه دیگری ذکر نگردیده است.

2- موتورها (به استثنای موتورهای ویژه وسایل نقلیه)، انواع ماشین و ماشین‎ها‏ی افزار، دستگاهای بزرگ کشاورزی، قفل‎ها‏ی اتصال و تسمه انتقال قوه (به استثنای قفل و تسمه‎ها‏ی مخصوص وسایل نقلیه)، ماشینهای جوجه کشی.

3- دستگاه‎ها‏ی و تجهیزات دستی، چنگال، قاشق، آلات برنده، و اسلحه سرد.

فصل سوم: دستگاه‎ها‏ی فنی، علمی و صنعتی

1- دستگاه‎ها‏ و تجهیزات علمی و دریانوردی و مهندسی و برقی از جمله (بی سیم) و عکاسی، صندوق ثبات خودکار جهت پول، سینما توگراف و دستگاه تصویری و اوزان و مقیاس‎ها‏، آلات علامت دادن و کنترل (نظارت) دستگاه، لوازم نجات و آموزش، دستگاه خودکار یا ژتون یا پول فلزی ماشینهای گویا، ماشین‎ها‏ی حساب و ماشین‎ها‏ی آتش خاموش کن.

2- تجهیزات و دستگاه‎ها‏ی جراحی و طبی و دندان سازی و بیطاری از قبیل دست، چشم، دندان‎ها‏ی مصنوعی و پا.

3- تجهیزات و لوازم روشنایی، خشک کردن، سیستم‎ها‏ی تهویه، لوله کشی آب، گرم کردن، مولد بخار، طبخ، تبرید و بهداشتی.

4- وسایل حمل و نقل زمینی، هوایی و دریا به همراه وسایل نقلیه.

5- سلاح گرم، مواد قابل اشتعال، مهمات و خمپاره.

6- آلیاژهای گرانقیمت و ترکیبات آنها، وسایل کرونومتر، مصنوعات ساخته شده فلزی و یا روکش شدن با آن (به استثنای وسایل برنده، چنگال و قاشق) جواهرات و سنگهای گرانبها و ساعت.

7- وسایل موسیقی به استثنای ماشین‎ها‏ی ناطق و دستگاه‎ها‏ی بی سیم

فصل چهارم: مصنوعات و اشیاء ساخته شده از مواد مختلف

1- محصولات کاغذی، مقوا و محصولات آن، مطبوعات، روزنامه، مجلات، ماشین تحریر و لوازم دفتر به استثنای مبل، لوازم آموزش و تربیت (به اسنثنای دستگاههای آموزشی) ورق بازی، کتاب و لوازم صحافی، عکس، لوازم التحریر، لوازم چسب دار (برای لوازم التحریر)، لوازم هنری، قلم موی نقاشی، حروف و کلیشه مطبعه.

2- کائوچو، کم لاستیک (بالاتا) و مواد مشابه محصولات آن از مواد مزبور که در سایر طبقات ذکر گردید، پنبه نسوز، میکا، محصولات ساخته شده از آنها، وسایل باربندی و انسداد و لوازم عایقکاری، لوله قابل ارتجاع و غیرفلزی.

3- لوازم ساخته شده از آنها که در سایر طبقات ذکر نشده است، چرم و چرم مصنوعی، پوست، شلاق و زین و برگ، چمدان و کیفهای دستی مسافرتی، چتر، عصا، اشیاء سراجی.

4- لوازم و مصالح ساختمانی سنگ طبیعی و مصنوعی، سمنت، آهک، یا سمنتی مصالح راهسازی، آسفالت، ملات، گچ، شن لوله سفالی، قطرات، بناهای سنگی، سرلوله بخاری دیواری و ساختمان‎ها‏ی متحرک.

5- چوب و وسایل چوبی، چوب پنبه، نی، حصیر، شاخ، استخوان، عاج، صدف، مرجان، گوش ماهی و محصولات مشابه کلیه موارد مزبور، مبل، آیینه، کهربا، فلس و دمار ماهی، قاب و مصنوعاتی که در سایر طبقات ذکر نشده و از موارد زیر ساخته شده است.

6- شانه و ابر، ماهوت پاک کن( به اسنثنای قلم موی نقاشی)، لوازم مخصوص تهیه قلم و ماهوت پاک کن آلات و لوازم جهت پاک وتمیز کردن، وسایل کوچک خانه داری که از فلز قیمتی ساخته نشده ویا روکش نشده است، براده فولاد شیشه آلات، اشیاء ساخته شده از چینی و بدلچینی و سفال که در سایر طبقات عنوان نشده است.

فصل پنجم: مصنوعات نساجی

1- طناب، ریسمان، تور، چادر، سایه افکن، کیسه و روپوش کالا، بادبان و شراع، کیسه وگونی، پوشال و لوازم، پرکردن، مسنوجات تهیه شده از مواد الیافی خام (مو، کاپوک، علف دریایی و ... ).

2- انواع نخ.

3- انواع پارچه، رختخواب، سفره و وسایلی که در دیگر طبقان عنوان نشده است.

4- پوشاک از قبیل کفش، پوتین و کفش راحتی.

5- توری و اشیاء قلابدوزی، دکمه فشاری، سنجاق و سوزن، روبان و حاشیه و قیطان، دگمه، گل‎ها‏ی مصنوعی.

6- قالیچه، فرشهای مشمعی و سایر پوشش‎ها‏ی کف اطاق، حصیر و پادری و بوریا، روپوش‎های غیر پارچه ای.

فصل ششم: وسایل ورزشی و اسباب بازی

1- وسایل ورزش و ژیمناستیک (به استثنای ملبوس)، اسباب بازی و تفریح، تزئینات لوازم آرایش، درخت نوئل.

فصل هفتم: محصولات کشاورزی و مواد غذایی

1- گوشت ماهی، طیور، شکار، عصاره‎ها‏ی گوشت، ژله و مربا، تخم مرغ، شیر و سایر محصولات لبنی، روغن و دهنیات خوراکی، کنسرو و ترشی، سبزیجات و خشکبار و میوه‎ها‏ی پخته و کنسروی.

2- عسل، شیره، ملاس، برنج، (تاپیوکا)، آرد هندی(لاکو)، بدل قهوه، آرد، ترکیبات تهیه شده از غلات، نان، قهوه، چای، کاکائو، قندو شکر، بیسکویت، نمک، خردل، فلفل، نانهای شیرینی جات، بستنی، ادویه جات، خمیر مایه گرد نانوایی، سرکه، یخ، چاشنی.

3- بذر، گیاه و گلهای طبیعی مواد غذایی جهت حیوانات، مالت، محصولات کشاورزی، حیوانات زنده، میوه جات و سبزیجات و نباتات تازه، پرورش گیاه و جنگلبانی و دانه‎ها‏یی که در سایر طبقات ذکر نشده است.

4- آبهای معدنی، گازدار، ترکیبات جهت تهیه نوشابه و سایر نوشابه‎ها‏ی غیرالکلی.

5- محصولات این طبقه قابل ثبت نیستند.

6- تنباکو، دخانیت، کبریت و لوازم آنها.

فصل هشتم: سایر موارد

1- تجارت اموری دفتری و اداری، تبلیغات مدیریت تجاری، امور اداری.

2- امور مرتبط با معاملات املاک و مستغلات، بیمه امور مالی امور پولی.

3- تعمیر، بازسازی خدمات نصب و ساختمان سازی.

4- مخابرات از راه دور.

5- ترتیب دادن مسافرتها، حمل و نقل بسته بندی و نگهداری محصولات تهیه شده.

6- به‏سازی و عمل‏آوری مواد.

7- آموزش و پرورش، فعالیت‎ها‏ی ورزشی و فرهنگی، دوره‎ها‏ی کارآموزی و تعلیمی و تفریح و سرگرمی.

8- خدمات حقوقی، تحقیق و پژوهش و طراحی در این زمینه، خدمات تجزیه و تحلیل، تحقیقات صنعتی، طراحی و توسعه نرم افزار و سخت افزار رایانه ای و خدمات عملی و فنآوری.

9- خدمات تامین مسکن، محل اقامت موقت، عرضه اغذیه و نوشابه.

10- خدمات کشاورزی، باغداری و جنگلداری، خدمات پزشکی، مراقبت‎ها‏ی بهداشتی و زیبائی برای انسانها یا حیوانات و خدمات بیطاری.

11- خدمات امنیتی برای محافظت از افراد اموال و دارائیها و خدمات شخصی یا اجتماعی که توسط دیگران برای رفع نیازهای افراد ارائه می‏گردد.





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: